

poprostu ignorują pytanie, jak się czujesz na siłach to kup i upalaj.Gregor Motorsport pisze:dzieki za szybkie i tresciwe info...widocznie tylko ty masz doswiadczenie z v10 na tym forum ,reszta nic nie widziala ...nic nie słyszała
... 650i to ponoc 5s zrobi i okolo 13s na cwierc wiec i przed 50-tka dramatu niema co nie nie zmienia faktu ze m6 to kot...Pafu pisze:Uwielbiam takie teksty jak te w odpowiedziach powyżej....
Jeździłem E63 650i i M6 E64
- koszty serwisowania podobne o ile trafisz zdrowe auta ( w M6 przy 100 tys km obowiązkowa wymiana panewek )
- koszty paliwa w M6 wyższe przy normalnej jeżdzie o 10-15% , w trybie M x 2
- komfort identyczny - o ile jezdzisz na podobnym secie kół i seryjnym zawieszeniu.
Gdybym miał wybrać teraz pewnie wybrałbym M6 - mruczenie V10 i tryb M poezja... 650i dobre dla pana po 50 tce ;-)
Z klucza odrzuciłbym szukając wszystkie M6 powyżej 100 tys km ... i powypadkowe - więc cięzko takie będzie znależć...